A koronavírus további terjedésével, valamint a megelőzéssel kapcsolatban a következő intézkedést hozta a Zalakomári Közös Önkormányzati Hivatal:

2020. március 17-től határozatlan ideig szüneteltetjük a személyes ügyfélfogadást, egyúttal kérjük az ügyfeleket, hogy elektronikus úton vagy telefonon intézzék az ügyeiket.

Levelek a Hivatal kerítésén található ládában is elhelyezhetőek.

Tisztelt Betegeink!

A jelenlegi világ helyzet alapján Európa lett a korona vírus epicentruma, naponta számtalan áldozatot szed a járvány, a környező országokban minden nap városok esnek karanténban.

Magyarországon még 1-2 hét előnyünk van, úgy tudjunk megfékezni a járvány terjedését, ha együttműködünk, betartjuk a kormány által hirdetett vészhelyzetben előírt, javasolt magatartást és a személyi higiéniai szabályokat.

Ha a családtagja felső légúti tünetet észlel automatikusan izolálni szükséges a tünetek súlyosságától függetlenül. Ezzel számtalan életet menthetünk meg és megelőzhetjük az egészségügyi rendszerünk összeomlását.

Tisztelt Balatonmagyaródi Lakosság!

 

Településünkön nincs koronavírussal fertőzött beteg, de úgy gondolom, a megelőzés érdekében az alábbi óvintézkedésre is szükség van:

 

Minden intézményben (hivatal, művelődési ház, orvosi rendelő) elrendeltük a gyakoribb takarítást és fertőtlenítést. A kilincseket és használati tárgyakat rendszeresen fertőtlenítjük.

 

A sorban állás a múlté, intézze ügyeit mostantól online!

Az online elérhető Önkormányzati Hivatali Portál nemcsak magánszemélyeknek, hanem a vállalkozásoknak is megkönnyíti a mindennapjait. Az e-ügyintézési felületen keresztül az ország bármelyik pontjáról, gyorsan és kényelmesen intézhetők az önkormányzati ügyek. Az elektronikus ügyintézést választók így nemcsak a sorban állás miatti bosszankodástól kímélik meg magukat, hanem támogatják a papírmentes és környezetkímélő ügyintézést is.

 

Kényelmes és gyors megoldás nyújt a bárhonnan elérhető Önkormányzati Hivatali Portál

 

Házasságkötés, gyermekszületés, építkezés, autóvásárlás, vállalkozásindítás, mind-mind fontos és örömteli, ugyanakkor kétségtelenül hivatalos ügyintézéssel is járó események. Januártól már minden magyarországi településen, így nálunk is elérhető az Önkormányzati Hivatali Portál szolgáltatás, amelyen keresztül online, akár a saját nappalinkból is kényelmesen és gyorsan intézhetők az önkormányzati hivatali ügyek a hét minden napján. Így életünk kisebb-nagyobb eseményei és azok adminisztrációs feladatai is sokkal könnyebbé válnak.

 

Zalakaros, Jegenye sor 8. szám alatti rendelőben, illetve a 92/321-100-as központi diszpécserszolgálati telefonszámon.

 

Minden hétköznap 16.00 órától másnap 8.00 óráig,

hétvégéken és ünnepnapokon 24 órában állnak a betegek rendelkezésére.

 


A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk.